پیام تبریکیه شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا
شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا  شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا

 

شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا  بهترین تبریکات شانرا  به مناسبت  توافقات  ن ف د ت ا و ح م م ا به اساس طرح   خطوط کلی  جهت وحدت سازمانی هر دو سازمان رفیق وبرادر  که یک دست آورد بسیار عظیم و موفقیت بی نهایت بزرگ وارزشمند است، به تمام رفقا  ودر راس به رفقای بزرگوار رفیق نورالحق (علومی)  ورفیق شیر محمد (بزرگر) تبریک وتهنیت میگوید.

این موفقیت  ودست آورد عظیم به تاسی از ارادهء نیک راهیان راه سعادت انسان  در شرایطی حاصل گردیده است ،که سوگمندانه  شدت تمام  مشکلات ،درد ها ورنج های بیشماردر  پوست واستخوان و روح وروان مردم ما در داخل وطن تحمل نا پذیر شده است . وداد وافغان  قربانیان  مجری سیاست های  سود جویان ، تن و بدن افغانان با درد را در سراسر دنیا به لرزه آورده است . لذا بخاطر زدودن آلام مردم  دردمند ما که با وحدت فرزندان مردم میتواند ملحم گذاری گردد با خلوص نیات وحدت فرزندان  مردم را برای مردم دردمند ما نیز تبریک میگوییم .

این دست آورد تاریخی پاسخ آرزو مندی و خواست  هزاران انسان متعهد به خدمت مردم ، وهم پاسخ به نیازمندی های مردم درد کشیده ما میباشد که  نخواهیم گذاشت  غبار تعبیرها وتفسیرهای غرض آلود بر آیینهء صاف وشفاف آن چیره شود.

ارجیحت هایکه بر بنیاد آن  این توافق  تاریخی  بنا گردید ، تحلیل واقعبینانهء است  که ما خود را مکلف به حمایت وبرآوردن  وظایف  مطرح آن دانسته  وآنرا دستاویز کار وفعالیت های  خود قرار میدهیم .

این توافق رسالتمندانه  الهام اعتماد وانگیزه راه گشائی برای تمام نیرو های رفیق وهم اندیش  وتمام نیرو های مترقی  است که ما اعتقاد داریم راهیان راه خدمت گذاری به مردم با این کاروان در معبر مبارزه همگام وهم قدم  خواهند بود، زیرا ما به این ایثار گران اعتماد کامل داریم . لذا به تاسی از دستاویز کاری که از خطوط کلی این توافق آینده ساز در پیش رو داریم برای  خود  مکلفیت  میدانیم تا در این گذرگاه به استقبال تمامی عزیزان خود با قلب  پاک وآگنده از شوق به پیش برویم .

مستحکم باد وحدت خدمت گذاران مردم ووطن

فقیر شاه( فقیر یار) ریس شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا


November 30th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها